Esillepanot

Tuotteiden onnistunut esillepano myymälässä edistää myyntiä.

Tuotteet voidaan laittaa esille tyylin, värin, merkin tai käyttöyhteyden mukaan.

Charmanter Decor-sisustusliikkeessä 5.9.2018 toteutettu pöytäesillepano harjoitustyö. 


Kovat ja pehmeät sisustustuotteet esillepanon teemana. Lämpimät fleece-viltit ja kynttilät lyhtyineen olivat tuotteiden keskiössä. Koristeellisuus näkyi vuoden 2018 sisustustuotteiden kuvioinnissa.

Charmanter Decor-sisustusliikkeessä 5.9.2018 toteutettu hyllyesillepano harjoitustyö.

Kovat ja pehmeät sisustustuotteet esillepanon teemana. Lämpimät fleece-viltit ja kynttilät lyhtyineen olivat tuotteiden keskiössä. 

Charmanter Decor-sisustusliikkeessä 6.9.2018 toteutettu hyllyesillepano harjoitustyö.

Keittiötuotteet esillepanon teemana.

Charmanter Decor-sisustusliikkeessä 6.9.2018 toteutettu hyllyesillepano harjoitustyö.

Keittiön ja yleissiivouksen tuotteet esillepanon teemana.

Charmanter Decor-sisustusliikkeessä 6.9.2018 toteutettu hyllyesillepano harjoitustyö.

Keittiötarvikkeet ja -astiat esillepanon teemana.

KappAhlin vaateliikkeessä 17.10.2018 toteutettu seinäesillepano naisten osastolla.

H&M-vaateliikkeessä 30.11.2018 toteutettu pöytäesillepano harjoitustyö.

Pehmeät ja kovat tuotteet, lämmittävät syysasusteet.

H&M Home makuuhuoneosastolle toteutettu sänkyesillepano 17.12.2018.


© 2019 Visual Dreams by Heini Honkakoski
Luotu Webnodella
Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita